سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/3/30
4:9 ع

باز هم فتنه / قبیله پرواز

 

منافق ها هستند که برتر از کفارند ، انی که مسلمان می گوید هستم و بر ضد اسلام عمل می کنند و می خواهد به ضد اسلام عمل بکند ، آن است که در قرآن بیشتر از آنها تکذیب شده تا دیگران ، ما سوره منافقین داریم ، اما سوره کفار نداریم ، سوره منافقین داریم که برای منافقین از اول شروع می کند اوصافشان را می گوید . اسلام همیشه گرفتار یک همچو جمعیت هایی بوده است .امام خمینی ( ره ) امروز هم هی نقشهای جدیدی میزنند ، باز هم توطئه میکنند ؛ عبرت هم نمیگیرند . من تعجب میکنم ! به گذشته فکر نمیکنند که خوب ، این همه توطئه کردیم ، این همه علیه جمهوری اسلامی پول خرج کردیم ، این همه اینجا آنجا این را دیدیم ، آن را دیدیم ، در داخل مزدور پرورش دادیم ، در بیرون این و آن را علیه جمهوری اسلامی بسیج کردیم ؛ اثری نکرد . باز دوباره می‌نشینند چهل و پنج میلیون دلار بودجه تصویب میکنند ، برای اینکه جمهوری اسلامی را شکست بدهند ! بودجه تصویب میکنند که از طریق اینترنت ، انقلاب ایران را از بین ببرند ؛ جمهوری اسلامی را سرنگون کنند ! ببینید چقدر این دشمن ، دشمن درمانده‌ای است . " مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( حفظ الله ) " الحمدالله به لطف مدیریت سرویس های خدماتی فهمیدیم که چه طوری میشه که هم مقتدر بود و هم مظلوم . آره دیگه در عین اقتدار وبلاگت رو میبندن و بهت ظلم میکنن ! ! ! زهی خیال باطل ! به قول علی میرزائی که سال پیش وبلاگش رو بستن :

چو بیاری زِ آسِتین دستی

در وبلاگ بنده را بستی

***

سر لجبازی و عناد ، ای جان

نه ز بد کاری و فساد ، ای جان

***

شد دهانم کنون اگر مسدود

کار جِن و پری و اینها بود

***

گشته وبلاگ کوچکم منحل

شکر ایزد شد این بلا مُجمل

***

الغرض طبق عادتی معمول

از مقامم اگر شدم معزول

***

گنه از قوه ی قضائیه

نه از آن سبزیه کذائیه!

***

جالب اینجا بُوَد مهندس جان

که نباشم ز کرده ات حیران

***

نیش عقرب نه از ره کین است

اقتضای طبیعتش این است

***

مدعی گفته چون کلامی لق

نزنم حرف ساده الا حق

***

زین جهت بی کلام دشواری

میکنم اینچنین فداکاری !

***

از بلاگت روم به طنازی

والسلام ای جناب . . .


خب دیگه اینا هم منافقن . از خط قرمز نظام عبور کردن . . .
به قول دوستان : " احمق ها فکرکردن با بستن چند تا وبلاگ میتونند جلوی سیل خروشان بسیجی های حضرت آقا را بگیرند ! " عجب دوره  زمونه ای شده . دم قوه قضائیه هم گرم رفته تو کار سکوت . دیگه خودشون به نظر خودشون وبلاگ میبندن ! روی صحبتم با مدیران سرویس های خدمات گروهی سایبر است . اسمشون رو بلد نیستم چون لزومی نداره . یکی از دوستان چند وقت پیش یه ایمیلی برایمان فرستاد ، پیغامش خیلی جالب بود . نکات ظریفی داشت :
" زمانی که به یک سرویس خدمات وبلاگ نویسی اعتماد می کنی ، مانند آن است که می خواهی دفترچه شخصی ات را نزد او به امانت بسپاری . این دفترچه را حتما دوست داری و هر روز آن را ورق می زنی . نوشته های گذشته ات را مرور می کنی و برگ تازه ای هم بر آن می افزایی .این دفترچه شخصی را اما دوستانت و شاید هم منتقدانت مرور می کنند و بر کنار آن حاشیه ای می نویسند . همه این ها این دفترچه اینترنتی را جذاب میکند . اما اگر یکی پیدا شود و این دفترچه خاطره انگیزت را بسوزاند ، چه احساسی خواهی داشت ؟ حالا من همین احساس را دارم .مدیر . . . به بهانه رعایت نکردن قوانین سایت ، وبلاگ شخصی ام را نابود کرده است .احساس بدی دارم ، هم نسبت به مدیران بلاگفا و هم نسبت به سرویس دهندگان ایرانی وبلاگ نویسی" این که تازه دفترچه شخصی بود . این روزا موضوع فراتر رفته . . . جنگ سایبری با بسیجیان مظلوم خامنه ای رو کلید زدن  . قبلا جنگ بود ولی حالا در عین وقاحت رو به حذف کردن آوردن . البته کار کار استکبار جهانی است . . . مگه نخوندید ؟ به قول حضرت آقا : " آن را دیدیم ، در داخل مزدور پرورش دادیم ، در بیرون این و آن را علیه جمهوری اسلامی بسیج کردیم ؛ اثری نکرد . بودجه تصویب میکنند که از طریق اینترنت ، انقلاب ایران را از بین ببرند ." ببین همسنگر روی صحبتم با شماست . . .
اون که دشمن ماست داره کار خودش رو میکنه . ما باید عملکرد رو تغییر بدیم . خیلی ساده است ! این پول های تصویبی آمریکا برای جنگ سایبری کجا داره میره ؟ ؟ ؟ خب داره میاد دست مزدوران داخلی . وقتی پول بیاد خب طرف قید تبلیغات هزاران . ما نباید به اینا بها بدیم. دم بچه ها گرم . یسری رفتن سایت زدن از سرویس های وبلاگی اومدن بیرون .خب اینم یه راهکار جد یده . . .
ما بدین دَر ، نه پی حشمت و جاه آمده ایم / از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم .
امروز چند تا ایمیل داشتیم که بچه ها دارن از بلاگفا میرن بیرون . یسری رفتن وورد پرس (ا لبته آنجا هم زیاد مطمئن نیست که بعدا در این رابطه صحبت میکنیم )  یسری هم رفتن دنبال سایت زدن و . . .
ایوالله ، عجب همتی کردن بسیجی های خامنه ای ، عجب تلاش نا تمامی میکنن ،
هرکاری میکنن که ما بی خیال ولایت بشیم نمیشه . نمیدونم این چیه افتاده تو روح این بسیجی های خامنه ای ؟ ؟ ؟ ترور فیزیکی میکنن بی خیال نمیشیم ( پیام فضلی نژاد ) ! ترور شخصیت میکنن بی خیال نمیشیم ! گروه ، گروه میان فحش میدن بی خیال نمیشیم ! وبلاگ حذف میکنن بی خیال نمیشیم ! فیلتر میکنن بی خیال نمیشیم! کار دیگه ای که نمونده فقط مونده دستگیرمون کنن ! که بازم بی خیال نمیشیم . . .
نمیدونم چرا درس نمیگیرین ؟ اینا مثل این که نفهمیدن بسیجی جماعت چیز داره ( شما بهش چی میگن ؟ ! آهان جیگر داره ) دوستانی که برای دفاع از ولایت همه چی شون رو گذاشتن ، انشالله امام زمان اجرشون رو میده . . . مسدود و فیلتر شدن وبلاگ های ارزشی که همه و همه در راستای اهداف نظام اسلامی فعالیت می کنند و هدف آنها چیزی جز نشان دادن چهره ی اصلی فتنه گران نمی باشد و در کنار آن ، باز گذاشتن وبلاگ هایی که شعبه های رسانه های استکباری بیگانه به شمار می آیند  فقط ما را به یک هدف سوق می دهد و آن هم این که این اقدامات از سوی مدیران بلاگرها صورت گرفته تا به گمان خود صدای بچه بسیجی ها را خفه کنند که همانا یکی از اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هم هست ،  ولی باید بدانند که سخت در اشتباه هستند ( اگر هدفی غیر از این دارند ما منتظر دریافت و انتشار پاسخ این مدیران هستیم ! ! در انتها چند سوال بی پاسخ : چرا وبلاگ هایی همچون تخریبچی ، معبر سایبری ، تک تیر انداز ، تیربارچی و . . . مسدود شده اند و وبلاگ های بی شماری که مشغول به اقدامات خلاف قانون و بعضا خلاف شرع هستند همچنان با کمال آزادی به فعالیتشان ادامه می دهند ؟ در صورت عدم پاسخ و رسیدگی مسولین مربوطه آدرس این وبلاگ ها در منتشر خواهد شد و برای بررسی به صورت شکوائیه تسلیم مسولین قضایی خواهد شد .
و اما . . .
حرف آخر با دشمنان ولایت :


هر کس که به این سلسله پاک جفا کرد
بد کرد و نفهمید و غلط کرد و خطا کرد
دیدی به درک رفت به روحش شرر افتاد
با آل علی هر که در افتاد ور افتاد
 

پیام رسان

+ با عرض سلام و خسته نباشید خدمت بازدیدکنندگان : به اطلاع میرساند که این وبلاگ دیگر فعالیتی ندارد ، از دوستان خوبم تشکر میکنم که در این مدت با من همراه و همیار بودنند . در همینجا از کلیه دوستان درخواست میکنم که به آدرسهای ذیل مراجعه نمایند . با تشکر حمزه بجنوردی www.Iran-Wiki.Ir www.Iran-Wiki.MihanBlog.Com



+ یه سایت سرگرمی



+ یه سایت توپ برای سرگرمی

+ در این قسمت یه سایت تازه تاسیس را معرفی میکنم که اسمش بزرگترین پرتال سرگرمی ایرانیان هست لینکش اینه : بزرگترین پرتال سرگرمی ایرانیان www.iranfun.tk

+ وبلاگ من به نام قبیله پرواز با مطالب جالب به روز شده http://ghabilehparvaz.blogfa.com/

+ شانه به شانه صف می‌کشند . دست‌های نیاز که به سمت آسمان بلند می‌شود ، زمزمه « اللهم اهل الکبریاء و العظمة و اهل الجود و الجبروت » اوج می‌گیرد . احساس می‌کنی پاهایت از زمین خاکی جدا شده است و در فضای دیگری سیر می‌کنی ؛ فضای خلوص ، تسلیم و تقوا . این حس ، پاداش یک ماه روزه‌داری خالصانه پرهیزکاران است که نصیب مؤمنان حقیقی می‌شود . ادامشو بیا تو این لینک بخون



+ شانه به شانه صف می‌کشند . دست‌های نیاز که به سمت آسمان بلند می‌شود ، زمزمه « اللهم اهل الکبریاء و العظمة و اهل الجود و الجبروت » اوج می‌گیرد . احساس می‌کنی پاهایت از زمین خاکی

+ شانه به شانه صف می‌کشند . دست‌های نیاز که به سمت آسمان بلند می‌شود ، زمزمه « اللهم اهل الکبریاء و العظمة و اهل الجود و الجبروت » اوج می‌گیرد . احساس می‌کنی پاهایت از زمین خاکی جدا شده است و در فضای دیگری سیر می‌کنی ؛ فضای خلوص ، تسلیم و تقوا . این حس ، پاداش یک ماه روزه‌داری خالصانه پرهیزکاران است که نصیب مؤمنان حقیقی می‌شود .

+ شانه به شانه صف می‌کشند . دست‌های نیاز که به سمت آسمان بلند می‌شود ، زمزمه « اللهم اهل الکبریاء و العظمة و اهل الجود و الجبروت » اوج می‌گیرد . احساس می‌کنی پاهایت از زمین خاکی جدا شده است و در فضای دیگری سیر می‌کنی ؛ فضای خلوص ، تسلیم و تقوا . این حس ، پاداش یک ماه روزه‌داری خالصانه پرهیزکاران است که نصیب مؤمنان حقیقی می‌شود .

+ سلام کیه که سکه طلا دوست نداشته باشه یه سایتی هست که هر ماه 10 تا سکه طلا به ده نفر میده خودتون برین ببینین اینم آدرسش : www.e-shopecity.com


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ